Ashtanga Vinyasa Yoga

MOC ODDECHU – WARSZAWA

ul. Langiewicza  29, Warszawa
www.mocoddechu.pl

STYCZEŃ/LUTY  2019

MYSORE: CZWARTEK 16:00 – 18:45

 

MYSORE: CZWARTEK 17:30 – 20:30

ZAJĘCIA DLA POCZĄTKUJĄCYCH (VINYASA): SOBOTA 8:00 – 9:00

PIERWSZA SERIA PROWADZONA: SOBOTA 9:00 – 10:30

MYSORE: NIEDZIELA 10:00 – 12:00

Jednorazowe wejście – 35zł   Karnet 7 wejść – 210zł (od 1 marca)

 

KRÓTKI OPIS ZAJĘĆ:

ASHTANGA – VINYASA

Praktyka dla osób chcących rozpocząć swą przygodę z Ashtanga Yogą ale także dla osób dłużej ćwiczących.

Vinyasa to zajęcia prowadzone.  Mają one na celu wyeksponowanie i dopracowanie w praktyce Ashtangi integracji ruchu podążającego za oddechem. Zwiększona ilość vinyas, ich różnorodność i jednocześnie utrzymywanie płynności ruchu sprawia, że uruchamia się intensywny proces oczyszczania głównie poprzez pocenie i dynamiczny oddech.  Praktyka, w której każda asana przepleciona jest pełną vinyasą (łatwiejszą lub trudniejszą – w zależności od stopnia zaawansowania praktykującego) powoduje wzmocnienie całego ciała, oczyszczenie i głębsze skoncentrowanie umysłu oraz poprawę wydolności serca i odblokowanie oddechu.

W zależności od poziomu doświadczenia grupy Nauczyciel dostosowuje poziom vinyasy. Vinyasa ze względu na swoją intensywność może trwać tylko godzinę i nie musi zawierać całej czy nawet pół pierwszej serii, gdyż jej skuteczność zawiera się w vinyasach (nawet przy mniejszej ilości asan). Oczywiście celem Full Vinyasy jest praktyka w ten sposób całej Serii. Godzinna Vinyasa stopniowo przygotowuje do tego ciało i umysł.

 

ASHTANGA – MYSORE

Praktyka samodzielna w tradycji Ashtanga Vinyasa Yoga. Zajęcia przeznaczone dla osób praktykujących samodzielnie i we własnym tempie oraz dla osób początkujących.
Cel: samodzielna praktyka wspomagana korektami nauczyciela.

 

ASHTANGA – PSP – PIERWSZA SERIA PROWADZONA

Zajęcia przeznaczone dla osób zaznajomionych z Pierwszą Serią Ashtanga Vinyasa Yogi (co najmniej do Navasany).
Cel: pogłębienie praktyki poprzez utrwalenie zapamiętania kolejności asan. Praca z oddechem i nauka jego wyrównywania oraz utrzymania właściwego tempa i płynności.

 

ASHTANGA – PSP – PIERWSZA SERIA PROWADZONA

Zajęcia przeznaczone dla osób zaznajomionych z Pierwszą Serią Ashtanga Vinyasa Yogi (co najmniej do Navasany).
Cel: pogłębienie praktyki poprzez utrwalenie zapamiętania kolejności asan. Praca z oddechem i nauka jego wyrównywania oraz utrzymania właściwego tempa i płynności.

 

FULL VINYASA – PROWADZONA POŁOWA PIERWSZEJ SERII

Praktyka ze zwiększoną ilością Vinyas, podczas której uczymy się świadomego i uważnego liczenia Vinyasy (sanskryt), zyskujemy dodatkowe rozgrzanie i  wzmocnienie wytrzymałości ciała, oraz zwiększamy poziom kontroli oddechu. Zajęcia przeznaczone dla osób, które praktykują co najmniej pół Pierwszej Serii.

 

 

Scroll Up